Ofte stilte spørsmål

FRAKT

Hvilke fraktmetoder er tilgjengelig?

Du kan velge mellom tilsendt/utkjørt, eller hentes på utsalgssted.

Leverer dere internasjonalt?

Hallingsenteret leverer ikke varer utenfor Norge, inklusive Svalbard.

Hvor lang tid tar det før jeg får varene mine?

Hvis butikkene har varene på lager sendes de normalt samme eller påfølgende dag, så du kan forvente mellom 3 - 7 dager. Om du har valgt "Hentes i butikk" får du varene med en gang innenfor butikkens åpningstider. Dette betyr at du kan stå utenfor butikken og handle det du ønsker og du får med deg varene hjem.

BETALING

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Du kan betale med ditt vanlige bankkort (Visa eller MasterCard.)

Er det trygt å betale på nett?

Hallingsenteret.no har påkoblet et SSL sertifikat, og alle transaksjoner skjer kryptert med 3DSecure, så ingen kan se hva du legger inn av kortinformasjon. Det er mao 100% trygt å betale med kort på nett.

BESTILLING OG RETUR

Hvordan bestiller jeg?

Når du handler kan du enten velge å filtrere på produkter fra en bestemt butikk, eller du kan handle på tvers av alle butikkene. Du kjøper ønskede produkter, går til handlekurven og videre til kassen. Her registrerer du navn og adresse, og velger om du vil ha varen tilkjørt eller hentes i butikk. Du betaler trygt og sikkert med ditt bankkort (Visa eller MasterCard) og fullfører bestillingen. Butikkene mottar ordren din, og pakker og sender ut, eller forbereder utlevering i butikkens utleveringssted.

Hvordan kan jeg kansellere eller endre bestillingen min?

Du kontakter butikken som du har mottatt ordremail ifra, og blir enige om hvilke endringer du ønsker å gjøre, og så oppdaterer de ordren for deg i henhold til det dere blir enige om.

Trenger jeg en konto for å bestille?

Nei, du må ikke oppprette en konto når du handler, men vi anbefaler det siden du da bl.a kan logge inn på din egen konto og få en oversikt over bestillingene dine, skrive ut kvitteringer m.m.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Dersom butikken har valgt å sende deg varene med sporing, vil du motta sms og mail med sporingsnummer slik at du kan følge med på hvor langt varen din er kommet.

Hvordan kan jeg returnere et produkt?

Du kontakter butikken som har levert varene du har kjøpt, og avtaler hvordan retur skal foregå.
Vi er her for å hjelpe deg! Kontakt oss

Meny